Říjen 2013

 

Dopolední provoz na kolejišti dne 26.10.2013

 

Dnešního sobotního rána to nevypadalo, že  bude příznivý den pro spuštění provozu 3. Návštěvního dne. Předchozí dny pršelo, a tak nebylo možné vyčistit koleje, jemný prach se při čištění kolejí rozmazával na jemnou špínu, takové jakoby blátíčko. Ani dnes ráno,  přestože nepršelo, to nebylo o moc lepší, padala mlha a koleje byly do 10:00 hod pořád mokré. A toho listí co spadalo  do kolejí.  A návštěva fandů   již před vraty. Nakonec jsme  vše zvládli, soupravy jsou připraveny  v nádraží,   Zvuk parní píšťaly zahájil dopolední provoz.  Při zahájení byla ještě mírná mlha, zataženo a ne moc vlídno. Ale příchod rozzářených a milých návštěvníků ihned vylepšil náladu. Kluci si ihned pomyslně rozdělili lokomotivy a hráli si na strojvedoucí a běhali podel trati se soupravami. My dospělí se bavili,  až jsme zapoměli řídit provoz, a stalo se  nám i několik karambolů. Počasí se postupně na tolik umoudřilo, že tu fantastickou atmosféru umocnilo sluníčkem, a z toho chmurného dne se vytvořil krásný Návštevní den. Více Foto získaných od návštěvníků -  viz odkaz pod obrázky. Touto cestou bych chtěl poděkovat panu Hunčovskému a jeho rodině za krásné fotografie.

 

 

https://www.flickr.com/photos/98787701@N06/sets/72157637274138464/

 

Odpolední provoz na kolejišti dne 26.10.2013

 

            Malá Lokomotiva Steinz -  startovací sada opět po 4 letech na kolejišti

Pokud čtenáři podrobně sledují naše stránky, vědí že vúbec první model našeho vozového parku byl vánoční dárek v roce 2008. V roce 2009 tato souprava jezdila pouze po provizorním kolejišti položeném jen tak na zámkové dlažbě a části trávníku okolo venkovní výřivky. Pro nás to tenkrát byla pionýrská doba, kdy jsme byli ve stavu hledání námětu a získávání informací o zahradní železnici. Kdo poprvé viděl na živo zahradní železnici, byl touto soupravou unesen. Od roku 2009 po dobu výstavby až do dnes,  byla malá lokomotiva ve vytrýně,  a čekala na svůj první výjezd na nově budovanou trať. Krásně jsme ji protáhli po trati až do pozdních večerních hodin. Bezvadné jízdní vlastnosti, při stoupání 4,6mm na 1m,  ani jednou nezakolísala. Pojďte se s námi podívat na další fotografie rozkliknutím odkazu pod fotografiemi :

 

 

https://www.flickr.com/photos/98787701@N06/sets/72157637100581135/

 

 

            Lokomotiva Mallet

Tento model  jsme si pořídili v roce 2010. Kdo z Vás si vzpomíná na první začátky našich stránek, tak tato lokomotiva tvoří první fotografii naší titulní stránky, a na kolejišti stála naposledy v létě 2010, při zkoušce průjednosti kruhového mostu.

 

 
https://www.flickr.com/photos/98787701@N06/sets/72157637138347784/

 

 

Na kolejiště vyjela i souprava Zillertal bahn

 

 

https://www.flickr.com/photos/98787701@N06/sets/72157637112994913/

 

 

Souprava Ge 4/4 II na trati v pozdním odpolední a  večerním provozu

 

Již se setmělo, a v tom šeru nejlépe vyniká  souprava RhB , která je kompletně osvětlena.

 

 

https://www.flickr.com/photos/98787701@N06/sets/72157637127381735/

            

zpět na stránku září 2013

zpět na stránku rok 2013

pokračovat na stránku listopad 2013