Leden 2010

 Napadlo cca 15 cm nového sněhu a celá zahrada byla pokryta bílou peřinou. Mrzlo jako když praští. Ale to nám nezabránilo ve vynešení modelů na trať a vyzkoušet  první sníh na naší trati. Sněhová fréza do dnešního dne nebyla dodána a tak frézu nahradil Aleš. Skoro jsme byli překvapeni co napadalo sněhu, když Aleš lopatkou vyfrézoval zářez pro průjezd lokomotiv.

 

Pročištění kolejí

                 Sněhová fréza jménem Aleš

 

Samotné lokomotivy ve stoupání prokluzovaly na přimrzlých kolejích, zpočátku odmítaly i přijímat signál. Koleje jsme projeli skelným papírem a hned nastal kontakt s kolejí. Proti prokluzu jsme si pomohly zapojením 3 lokomotiv za sebou, potom si lokomotivy se stoupáním poradily.

 

 

Vyklizená hlavní trať

Přejezd přes cestu

Průjezd lokomotiv sněhovým zářezem

 

Zářez do hlubokéhon sněhu

Lokomotivy na hlavní trati

Lokotraktor  BR 260 s parní lokomotivou SPREEWALD

 Dlouho jsme venku na mrazu  nevydrželi a utekli do tepla na groček. I přes vysoký mráz byla půlhodinka jízd vlaků  ve  sněhové nadílce  fantastická.