Říjen 2010
Dvoukolejný tunel č.2a3
Měsíc říjen byl významný dokončením dovoukolejného tunelu a dokončením pláně pro stanici " Kovářská ". Koleje č.2 stoupá od začátku tunelu, staničení tunelu 0,00m, a na konci tunelu kolej již nastoupala na výšku 10 cm nad fix 0,00. Proto byla část stěn tunelu nastavena o 10 cm dřevěnými trámky opatřené nátěrem proti vlhkosti a hnilobě. Nastavením výšky stěn byla zajištěna výška tunelu 28 cm, pro průjezd elektrických lokomotiv se zvednutým pantografem.
Pokládka nopové folie před zásypem |
Nastavení stěn tunelu |
Stěny musely být zvýšeny z důvodu stoupání koleječ. 2 na konci tunelu o 10 cm. |
Nastavení stěn dřevěnými hranoly |
Zkušební provoz v tunelu |
Zkušební provoz v tunelu |
Lokomotiva SPREEWALD a mrazící vůz EKU |
Položená nopová folie na poslední část tunelu |
Celkový pohled na pláň nádraží " Kovářská " |
Tunel č.1
Těsně před příchodem zimy byl zajištěn nátěr dřevěné podlahy přechodu chodníku a na oba portály tunelu byla osazena matrice budoucíhom portálu.
Trať směřující do tunelu č.1 |
Návrh portálu tunelu č.1. jedná se o maketu portálu |
Hlavní trať
Část trati vede okolo krásného převislého červeného buku, dále opisuje okrasné záhony a vrací se zpět do nádraží " Chomutov ".
Výstavba hlavní trati |
Výstavba hlavní trati |
Trať byla zapuštěna do zámkové dlažby